۱۳۸۸ مهر ۱۷, جمعه

جشن تولد در دیاری نسبتن غریب

خیلی وقته مستاجریم و چند سال به چند سالی مجبور به عوض کردن اقامتگاه میشویم ( امیدواریم که اینجا منزلگه ابدی مان باشد ) گویا ظاهرن هم خیلی کلاسیک ! ( منظور باسابقه ) تشریف داشته ایم .به  تصویر زیر تقه فرمایید تا حساب کار دستتان بیابد. تاریخ سند زیر را سر انگشتی حساب بفرمایید ها . عمر آدمی مثل برق و باد میگذرد . اینهم خاطرشریفتان باشد که امروز ناسای عزیزدُر دونه، کره ماه را بمباران فرمود از برای پیدا کردن آب ! گویا آب معدنیهای وطنی و البت زمینی پاسخگوی اینهمه آبخور نبوده اند . گرفتن جایزه صلح " اوباما " به کنار ! .




۱۲ نظر:

  1. آقا صادق تبریکات بنده رو پذیرا باشید، انشاالله سالیان سال خود شما و وبلاگتان برقرار و سلامت باشید در کنار خانواده محترم

    پاسخحذف
  2. agha tabrik migam
    man hamonama fagat alan emkanatam mahdode majboram injori type konam :d
    omidvaram dar in manzel pelehaye taragi ro chand ta chand ta tey koni va eftekhare arseye blognevisi beshi o akharesham jayezeye nobel begiri o dar nahayat rayis jomhor beshi :d
    vali khodemonim on galeb kheyli nostalogiye yek ahari dare
    movafag bashi ahari jan

    پاسخحذف
  3. کفم برید با این جایزه صلح اوباما

    پاسخحذف
  4. تولد وبلاگتون مبارک. خوشحالم که در دنیای وبلاگ آدمهایی چون شما پیدا میشن. امیدوارم قلمتون همیشه توانا باشه

    پاسخحذف
  5. باعرض تبریک و آرزوی بقا و دوام برای خود و وبلاگت صادق جان باید بگویم در این خانه جدیدت من احساس راحتی میکنم.
    ساق اولاسان واراولاسان

    پاسخحذف
  6. سلام
    با عرض تبریک
    این خانه امید همواره جاودان باد

    پاسخحذف
  7. سلام
    من هم مستاجر قدیم بلاگفا بودم که به دلایلی مشابه با شما به میهن بلاک اسباب کشی کردم ، اگر دوست داشتی سری به من بزن

    پاسخحذف
  8. سلام
    آقا حرف شما رو گوش کردم

    منم یواش یواش میام اینجا

    راستش من همیشه در تناقض بودم که چرا مردم جشن تولد میگیرن؟
    آخه از دست رفتن چیزی که دیگه بدست نمیاد که جشن نداره!
    من میگم شادی هاتون ماندگار

    پاسخحذف
  9. سلام. منزل نو مبارک. برای وبلاگ نویس جماعت، فقط باید دات کام بود. باور کنید هم اعصاب خودتون دنج میشه و هم خوانندگان وبلاگتون.
    اینکه ما خودمون چرا دات کام نیستیم دلیلش همین ایرانی بودنمون هست که فقط پیشنهاد دادن بلدیم نه عمل کردن.

    پاسخحذف
  10. ما با این منزل جدید شما احساس غریبی میکنیم شدید. اصرار هم نفرمائید چون اصلا تجدید نظر نمیکنیم.

    پاسخحذف
  11. سلام صادق جان . برات يه ميل زدم . بخون

    پاسخحذف

نظرتان راجع به این مطلب چیست ؟