۱۳۸۸ مهر ۲۲, چهارشنبه

لوطی بی سیبیلی بنام بلاگفا

تند و تیز
عمیقن گرفتاریم شدید ! از روز دوشنبه گذشته لعنتی که منزلبانو هدف حملات ام.اسی قرار گرفت تا به امروز پای نت ننشسته بودیم . یا بیمارستان بودیم و یا داروخانه و یا در حضور پزشک و یا بین الراهین! گلایه هاتان در مورد این وبلاگ و آدرس جدید را خواندم ( ایمیلن و کامنتن و تیلفونن و حتا اس.ام.اس اَن ) لطفن فُرجه اعطا فرمایید که حتمن رفع معضل خواهیم کرد . هنوز هم عَرَق در جبین داریم و دستمال کاغذی های لامصب به انتهای خیال نرسیده اند . همه چیزمان به همه چیزمان نباید بیاید؟ اینجا را در فرصتی مناسب آنطوری که دلخواه تان است و زیاد اذیت تان نکند روبراه خواهیم فرمود .
در این هاگیر واگیرلازم است به عرض برسانیم که از طرفی دیگر آقای بلاگفا اجازه انتقال آرشیو وبلاگ قبلی مان را نمیدهد . شاید از بلاگفا(برای همین منظور) شکایتی قانونی با وکیلی حاذق ، به مراجع ذیصلاح بکنیم . اینکه شیرازی نمیفهمد ویا میفهمد و تعمدن اجازه نمیدهد که من و یا من نوعی آرشیو مطالب چندین و چند سال نوشته هایش ، مورد "استعمار و یا استثمار" ایشان نباید قرار گیرد تصمیم به اعمال چنین روش زشتی گرفته است.
پی نوشت : واقعن وقت ندارم گله گذاریهای دیگران را از عدم امکان انتقال آرشیو از بلاگفا به دیگر سرویسهای رایگان بلاگ نویسی لینک دهم . در گوگل سرچ کنید و نتیجه اش را مطالعه کنید .
شاد باشید و تندرست

۶ نظر:

  1. اسباب کشی این دردسرهارو داره

    پاسخحذف
  2. سلام صادق جان . هر کمکی از دستم بر بیاد در خدمتت هستم . اگه موفق شدی بلاگت رو از بلاگفا اکسپورت کنی خبر بده تا بقیه اش رو بهت بگم . مال یک سامی رو بالأخره موفق شدیم کامل انتقال بدیم اینجا . راستی در مورد لینک کردن هم از همون اول که اومدی اینجا لینکت کردم . تو لیست دوستانم هستی . مواظب خودت باش




    با درود و سپاس فراوان : شهرام

    پاسخحذف
  3. سلام آقا صادق
    نگران منزلبانو شدم، الان حالشون چطوره؟؟ خونه هستن یا هنوز بیمارستان؟ از احواشون بی خبر نذارید ما رو هاااا، هر چی باشه اولا همدردمون هستن و دوما منزلبانوی آقا اهری، دوست و یاور بچه های ام اسی،میدونم که مراقبشون هستید اما باز هم خواهش میکنم خیلیییییییییی مراقبشون باشید، اینجور وقتها فقط بودن کسی که دوستش داری آرومت میکنه، فقط باشه و باهات حرف بزنه و ...
    منتظر خبرهای خوبتون درباره منزلبانو هستم

    پاسخحذف
  4. این عدم اجازه استفاده از کدها تعمدیه. بلاگفا هم با این کارهاش
    امیدوارم حال منزل بانو بهتر شده باشه . برای منزل بانو »:* به خودتان نگیرید یه وقت :دییییییی

    پاسخحذف
  5. وقتی ایمیلتان را خواندم دلم رفت هزار راه نرفته را. بعضی از کلمات به اندازه یک مثنوی با خود پیام دارند و حرف میزنند. احوال بانوی عزیزتان چطور هست؟ اراده کنید همین الان _ با ماشین فقط یکساعت هست _ خدمت میرسیم برای پرستاری. بی تعارف عرض کردم جان برادر.

    با خواندن پست قبلی راه گلویم بسته شد.اگر بگویم احساس خفگی کردم اغراق نکرده ام. دو دختر گلتان چطور هستند؟ مبادا غصه بخورند ... غافل نشوید که اینروزا اوضاع روحی آنها بی شک بهتر از مادرشان نیست.
    هر کمکی باشد لطفا بی تعارف بفرمائید.

    پاسخحذف
  6. سلام
    از اون جهت که بنده اصالتا یک اهری هستم شک ندارم که شما حتما در دوران تحصیلتون گیر یکی از افراد خاندان جوهری افتادید و همیشه هم نمره نگرفتید
    خوشحالم که اومدم اینجا

    پاسخحذف

نظرتان راجع به این مطلب چیست ؟