۱۳۸۸ مهر ۲۴, جمعه

جوابیه یک کامنت ِ زیبا و پر از احساس

با تشکر فراوان و ایضن فراوان از دوستانیکه دست بر دعا و خواست و درخواست فرموده بودند ، منزلبانو حالش رو به بهبودیست . در بین اینهمه همدردی ندای آرامی همه وجودم را بیشتر در بر گرفت . کامنت پر احساس ایشان را با تقه بر روی تصویر زیر مطالعه فرمایید .








.
ما هم در قبال این همدردی نوشتیم :
آرام عزیز و خواهر گلم
ممنونم از اظهار همدردی تان . و از اینکه نگرانتان کردم معذرت میخواهم . منزلبانو حالش رو به بهبودیست و روز پنجشنبه از بیمارستان رازی تبریز مرخص اش کردند . منتها برای معاینه خصوصی تر باید شب ساعت 11 به مطب دکترش میرفتیم که رفتیم و نظر دکترش هم مساعد بود . نگین ام از روز دوشنبه و بعد از حمله ، مقداری تعادل حرکتی اش را از دست داد و مرا نگران کرد ... حمله بدی بود ... ماهیچه های گلویش هم سفت شده بودند و راه تنفس اش بسته میشد ...
الان که این سطور را برایت مینویسم منزلبانو در اتاق خواب خوابیده . عصر جمعه است و من بیکار ! تند تند میروم بالای بالین اش و بهش سر میزنم . حواسم هست ، گُل ِ برادر ! من همسرم را مثل اولین روز ازدواجمان که مربوط میشود به آخرین روزهای دیماه 67 ( یعنی حدود بیست و یک سال پیش ) هنوز هم دوستش دارم و اگر نَفَسَم بریده نشود . که نمیشود . چرا که بادنجان بم آفت نمیپذیرد ! همراهش خواهم بود .
مطمئن باش همچون توصیه شما ، میشینیم پای صحبتهاش ! تنهاش نمیذارم و خیلی هم میستایمش . آخه اونم مثل شما خیلی خانومه به علی [لبخند]

۴ نظر:

  1. مرحبا صادق خان .خسته نباشی .امیدوارم حال خانمتان هم همیشه خوب ومساعد باشه.

    پاسخحذف
  2. سلام آقای اهری . من در جریان نبودم . آرزوی سلامتی میکنم براشون و برای خودتون هم آرزوی شادی و خوشبختی و طول عمر . مواظب خودتون باشین




    با درود و سپاس فراوان : شهرام

    پاسخحذف
  3. اون وقت من خیلییییییییییی خجالت کشیدم (اینجا چرا شکلک نداره؟)
    در ضمن سلام
    از بس خجالت کشیدم سلام یادم رفت، (باز هم شکلک خجالت) :))

    از شنیدن خبر مرخصی و بهبود منزلبانو خیلی خیلییی خوشحال شدم، جدی میگم، روزهای بیمارستان رو اصلا دوست ندارم، خونه و گرمای محبت خانواده یه چیزه دیگه است حتی اگه ناچار باشی تو خونه آنژیو به دست و تو رختخواب بمونی باز هم بهتر از بیمارستان هست! تازه بعضی وقتها حال میده، خصوصا وقتی کسی باشه که تند و تند بیاد بالاسر بالینت و بهت سر بزنه، آخ که احساس میکنی تازه عاشق شدی و مزه میده :))) اون هم بعد بیست و یکسال، ایشاالله بعد بیست و یک میلیون سال هم همین طور عاشق باشید ;)))

    بادمجون بم که مسلما آفت نداره، آقا اهری هم همچنین آفت نداره! آرزوی سلامتی و شادکامی و بهروزی رو برای خودتون و منزلبانو و میوه های دلتون دارم

    هنوز شرمنده محبتتون هستم، ممنونم

    پاسخحذف
  4. صادق جان با آرزوی بهبودی همراه زندگیت برای هردویتان از پروردگار در کنارهم تندرستی و شادی طول عمر خواهانم تا لحظه های خوبتان را با ثمره ثمره هایتان تقسیم کنید. دوست عزیز وقتی نوشته ات را خواندم و احساساتت را دیدم همانطور که قلمت افتخاریست برای ماآذریان وفاداری و معرفتت نیز در ادامه با پوزش من اطلاعی نداشتم و در مطلبم به بازی دعوتت کردم.

    پاسخحذف

نظرتان راجع به این مطلب چیست ؟