۱۳۸۵ مهر ۹, یکشنبه

نامه یک بلاگر کوچک به مسئول سایت بلاگفا

من معذرت ميخوام بعنوان يك كاربر بلاگفا


 جناب مستطاب حاج علیرضا خان شیرازی دامت افاضاته


با سلام و عرض خسته نباشین . خواستم در همینجا از زحماتتان برای گذاشتن فضای مفت و مجانی برای کاربران پارسی گوی و پارسی فهم نهایت امتنان خود را از شما و همکارانتان داشته باشم . چند روزیست همچنانکه مستحضرید بلاگفایتان چه اداهایی که بر سر کاربرانش نمیآورد که هیچ٬ بینندگان و خوانندگان وبلاگهای بلاگفایی را نیز سر در گم فرمودند .


گویا و احتمالن سرتان به این بنر تبلیغاتی"هک" که کاملن با موازین فرهنگی ما عجین و همگون که هیچ ٬ نوعی آموزش صحیح اجتماعی نیز میباشد مشغول است و گرنه به هزاران کاربر بلاگفا حداقل در مورد مشکلات سایت توضیحی میدادین . به هرحال چرا بلاگر با چنین مشکلاتی مواجه نیست و یا بسیار محدود مواجه میشود . آیا همیشه جنس ایرانی باید بنجل از آب در بیاید ؟  


اینرا هم اضافه کنم که اینجا ملک پدری بنده نیست و همیشه نبایدحق با مشتری باشد . ولی این حقیر آنقدر آدرس عوض کردم که از دوستان خجالت میکشم که بگویم : دوستان با عرض معذرت ما جوروپلاسمان را در جایی دیگر میندازیم .  خواستین یه سری هم به اینجا بزنین !


با آرزوی موفقیتتان و با احترام :بلاگر کوچک بلاگفا "اهری"


پینوشت : آقا کار با "بلاگر " هم همچی آسان نیستا . عکسو پایین صفحه گذاشتم پرید بالای صفحه


پینوشت دویم : لطفن به گیرنده هاتون دست نزنین شاید همینجا ماندگار شدیم .


پینوشت سیم : حکایت ما شد حکایت کسیکه در کشتی نشسته و با  کشتیبان به جنگ است


 آخرین پینوشت : خوبست بلاگفا فروخته نشده !؟


 

۸ نظر:

  1. آقا چه اشتباهی کردم که از زنده رود به بلاگفا نقل مکان کردم!

    پاسخحذف
  2. عمو جان كاش منم تو همون باغ خودم ميموندم !

    پاسخحذف
  3. این مدت همه درگیر بلاگفا بودیم نمیشه نظر گذاشت و یا وارد بلاگفا شد ...ولی زود جا نزنید ...هر ایرادی باشه حتما برطرف میشه ... به قول معروف : انشاالله گربه است ...

    پاسخحذف
  4. نرگس عزیز : بعد از اینهمه مصائب كه بعرض عالیتان رساندم که واقعن ایرانی و کار ایرانی و ایده ایرانی و صنعت ایرانی و هنر ایرانی ... حرفي درش نيست ! اما سوره صبرمان تمام شدني مينمايد ! نمينمايد ؟ وقتي شما يا من به وبلاگمان نميتوانيم مراجعه كنيم با چه كسي بايد برخورد كنيم ؟ آمدند و گفتند كه اين پائين ورقه را امضا كنين . خلاف مشربه و مطربه نروين و با ما باشين ! قبول كرديم و الان انتظارات همان عقد نامه را خواستاريم . ايرادي داره؟

    پاسخحذف
  5. سلام.آسمون همه جا یکرنگ هست.البته مرغ من یکپا دارد و از روز ازل با پرشین بلاگ بودم و میمانم.

    پاسخحذف
  6. بلاگفا خیلی خوب شروع کرد اما حیف که نتونست جواب اعتماد مخاطبانش رو به خوبی بده. راهی که الان بلاگفا میره متاسفانه راه صحیحی نیست. منکه 4ساله پرشین بلاگ هستم و پرشین بلاگی خواهم ماند!!!

    پاسخحذف
  7. salam, agar harki be fekr khish bashad bayad be fekr digaran ham bashad ke ma dar jamee zendegi mikonim... bedon shuki malum nist ke harki be che fekri hast ....

    پاسخحذف
  8. پست جدیدتون را خوندم و میخوام بگم عرفان هیچی همراهش نیست جز سرگشتی.هشت سال از عمرم را راهی رفتم که بیراهه به من نشان داد.میدونی چیه؟تنت درد میگیره و تمام ذهنت را چیزایی میگیره که هیچ کجا بدردت نمیخوره.فقط راه خوب بودن را برو.

    پاسخحذف

نظرتان راجع به این مطلب چیست ؟