۱۳۸۸ شهریور ۲۵, چهارشنبه

زشت نه ، مجید جان! زست

راستی کسی هنوز پیدا نشده این اداره دخانیات را از بیخ و بُن بَر کَنَد ! خودش سیگار را پخش میکند و خودش روی پاکتش مینویسد : نه کِشید . سرطان زاست . اگر سرطان زاست ، چرا وارد و یا تولید میکنی مرد نا مومن ! ... قاضی القضات ؟



یکی از همکارانمان سیگاریست . وینستون و یا مارلبرو میکشید طفلکی ! این دو سیگار قیمتش ظرف یکی دو ماه اخیر از هزار و صد تومان رسید به دوهزار وپانصد تومان که هیچ، روی پاکتش هم تصویر اون ریه  مشهور ِ بیمار را هم حک کرده اند که هر آدم سالمی هم نگاهش کند مریض میشود البته . این دوستمان تازه گیها سیگارش را عوض کرده و یک نوع سیگار وارداتی از نوع کره ای( قاچاقی البته ) "حالا خدا را هم شاکر است که چینی نیس "  میخرد بنام زست . این یکی روی پاکتش عکس هکذایی ندارد . ولی یکی از مشکلاتش اینست که دوستمان هی سر وته اش میکند تا دَرَش را پیدا کند و وقتی یادش می آید که بصورت کشویی باز میشود یعنی از یه طرف باید فشار دهی تا از طرف مقابل نخهای سیگار ملاحظه شوند  آنقدر حواسش پرت میشود که اکثرن پخش زمین میشوند سیگارا ! چون  گاهی آنرا سروته باز میکند . عکسش را میگذاریم ادامه مطلب تا بدآموزی نداشته باشد ایشالله . مبارک صاحبش .







پی آمد : یه سایت فارسی پیدا کرده ایم تاپ ! از این نظر که قیمت طلا ، سکه و فلزات و دلار و ارز را دَقه به دَقه بروز میکند . سایتهای خارجی را میشناختیم اما ایرانی اش را ندیده بودیم . اینهاش . مثقال دات کام


چون عزیزانی اعلام کرده اند که عکسها قابل رویت نبود آنها را در یک سایت دیگر هم آپلود کردم که حداقل از یکیشان قابل ملاحظه باشند. نه که خیلی دیدن دارند !  اولی را گذاشته ایم اینجا و آن یکی هم اینجاس !


یا این دو تصویر زیرین



۱۲ نظر:

  1. این عکس ها باز نمی شود صادق جان
    نمی دانم اشکال از من است و یا ....

    پاسخحذف
  2. داداش مواظب باش خودت سیگاری نشی

    پاسخحذف
  3. حق با دوست شماست خوبه که چینی نیست قیافه غلط اندازی دارد یاد سیگار بغداد افتادم در آن سالهای اوایل انقلاب در آذربایجان فروخته میشد.

    پاسخحذف
  4. با تشکر فراوان از اپ کردن وبلاگ ممنون

    پاسخحذف
  5. این واسه منم سواله که اینا وقتی می‌دونن مضره چرا می‌نویسن؟ خوب کسیکه سیگارو می‌‌خره واسه کشیدن می‌خره نه اینکه پند اخلاقی بگیره ازش. با یه خط نوشته روی اون هم ترک سیگار نمی‌کنه. اصن تشویق هم می‌کنه،‌طرف میگه ببین الکی نوشتن روش من یه عمره سیگاریم طوریمم نشده. آقا من رفتم سیگاری بشم که جواب این سوالمو پیدا کنم
    عکسا رویت نشد

    پاسخحذف
  6. عجب بچه بدیه این همکارت نکنه حضرت ابوی من باشه البته اگه اون سیگاری هم بشه حتما از غم شماست.چون همیشه میگه "دده یاناسان صادیخ قلبیم سوماخپالان اولدی" خلاصه سیگار کار زستیه چه کشیدنش رو کاغذ چه کشیدنش تو ریه و چه عکسش. رحمتلیه پدر بزرگم میگفت کبریتینن اوینامه گجه یرا ...رسن. و چون اخر بازی با سیگار به کبریت و خلاصه اون سه نقطه میکشه بنابراین با هاش بازی نکنی خوبه ولی چکنم که نرود میخ آهنی در سنگ ببین منو...

    پاسخحذف
  7. دلیلش را می‌خواهی؟
    سیگار بی تقلب و نازش پری رخان / این هر دو در کشاکش دوران کشیدنی است.

    پاسخحذف
  8. سلام خوبی چطوری سلامتی من همین امروز وبلاگ خوشگلتو پیدا کردم
    میخواستم ببینم تبادل لینک میکنی یانه منتظرتما بای

    پاسخحذف
  9. من همون قبلیم که گقته بودم تبادل لینک کنیما اینو یادم رفت بگم منو با چه اسمی لینک کنی
    من با اسم "افسانه بادها و سریال های دیگر کره ای"
    لینک کن

    پاسخحذف
  10. خدایا به خاطر مادر امام زمان بی بی نرگس خاتون انقلاب ما را بر انقلاب مهدی متصل بفرما

    پاسخحذف

نظرتان راجع به این مطلب چیست ؟